NOWOŚĆ - Rezerwacje

Wygodna rezerwacja zasobów używanych w Twojej firmie!

Marka Luminum

Jesteśmy marką firmy Technology, oferującą produkty "w chmurze".

Kompleksowe rozwiązanie HR

W naszych rozwiązaniach zawarte są moduły dodatkowe: Pracownicy i Intranet.

System urlopowy

Sprawna i efektywna obsługa wniosków urlopowych w postaci elektronicznej!

Zgodność z RODO

Czy system spełnia wymagania RODO? TAK - nie musisz obawiać się kontroli!

Czas pracy

Kompleksowe planowanie, zarządzanie, ewidencja i kontrola czasu pracy.

Uwolnij się od papieru

Zobacz jak elektroniczne wnioski urlopowe ograniczą zbędny papier!

Czas to pieniądz!

Sprawdź jak nasz system do zarządzania czasem pracy pomoże ci go zaoszczędzić!

Sukces!

Twoi Pracownicy + Luminum = Sukces!
Sprawdź jak to działa!

Karta Rozliczenia Kosztów

System KRK umożliwia rozliczanie kosztów pracowniczych. Pracownicy wprowadzają do systemu wszelkie swoje wydatki z całego okresu rozliczeniowego (okresy te można dowolnie ustalać).

Na koniec danego okresu rozliczeniowego pracownicy dostarczają do księgowości faktury potwierdzające zakupy (osobiście lub pocztą) opatrzone kodami kreskowymi.

Pracownicy mają łatwy dostęp do swoich dokumentów i mogą w każdej chwili sprawdzić etap, na którym się on znajduje.

System KRK umożliwia rozliczanie dowolnego typu kosztów pracowniczych, np.:
  • eksploatacja samochodu służbowego (paliwo, myjnia, przeglądy, naprawy)
  • rozliczanie podróży służbowych (koszty spotkań, konferencji, hoteli, biletów lotniczych)
  • koszty promocyjne (upominki, spotkania dokonywane w celu promocji produktów)
  • rozliczanie diet
  • wydatki na przesyłki pocztowe / kurierskie
  • dowolne inne

System KRK można integrować z innymi systemami np. programem księgowym, SAP, itp. Wówczas zatwierdzone koszty będą automatycznie przesyłane do systemu zewnętrznego. Rozwiązanie takie eliminuje błędy i pomyłki podczas ręcznego wprowadzania danych, jednocześnie przyspieszając zdecydowanie cały proces.



1. Pasek obiegu dokumentu - informuje na jakim etapie znajduje się aktualnie dokument.

2. Informacje podstawowe rozliczenia (pola konfigurowalne).

3. Poszczególne wydatki, faktury, rachunki.

4. Historia akceptacji i zmian.

5. Możliwość wpisania komentarza lub przesłania dokumentu do dodatkowej akceptacji.



Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz na kolejnych stronach

  1    2    3    4  

(c) copyright by All right reserved

e-mail:biuro@luminum.pl

tel. 801 011 097