-
1. Jak wypróbować system Luminum?
-
Wystarczy wypełnić prosty formularz! Po weryfikacji danych otrzymasz dostęp do systemu i będziesz mógł zapoznać się z jego funkcjonalnością. Nie zwlekaj i wypróbuj system Luminum już teraz - całkowicie za darmo!
-
2. Co to jest Chmura Obliczeniowa (Cloud Computing)?
-
Chmura obliczeniowa (Cloud Computing) – to nazwa wielu technologii pozwalających na korzystanie z oprogramowania oraz infrastruktury IT w formie usługi zamiast produktu. Wszystkie niezbędne narzędzia mają formę aplikacji znajdujących się w sieci, dostępnej przy pomocą przeglądarki internetowej. Więcej informacji znajdziesz w dziale Cloud Computing.
-
3. Co oznacza SaaS (Software as a Service)?
-
SaaS (Software as a Service) – to model w którym oprogramowanie dostępne jest w formie usługi. W ten sposób programy znajdują się w Chmurze Obliczeniowej (Cloud Computing), do której użytkownik posiada dostęp za pomocą Internetu. W model SaaS nie jest wymagany zakup oraz instalacja oprogramowania, które dostępne jest po opłaceniu abonamentu. SaaS pozwala również na dostęp do najnowszych technologii bez konieczności długotrwałych wdrożeń i ponoszenia związanych z tym nakładów finansowych.
-
4. Jak zamówić i zapłacić za użytkowanie systemu?
-
Aby zacząć korzystać z rozwiązania wybierz interesujący Cię produkt(y), maksymalną liczbę użytkowników aplikacji oraz okres za których chcesz wnieść opłatę abonamentową. Dokonaj wpłaty na podany rachunek! Wkrótce potem otrzymasz dane pozwalające na korzystanie z systemu!
Więcej informacji znajdziesz tutaj!
-
5. Kiedy i jak mogę zrezygnować z korzystania z systemu?
-
Decyzję o rezygnacji z korzystania z systemu możesz podjąć w dowolnym momencie. Pamiętaj o okresie wypowiedzenia, który wynosi 3 miesiące.
Wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną wymaga dla swej ważności formy pisemnej lub formy elektronicznej i powinno być przesłane odpowiednio na adres korespondencyjny lub adres elektroniczny podany w danych kontaktowych.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie usług.
-
6. Jakie są wymagania sprzętowe do korzystania z aplikacji Luminum?
-
Praktycznie nie ma szczególnych wymagań technicznych, aby korzystać z systemu Luminum. Minimalne wymagania sprzętowe powinny być zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego (Windows™ XP, Vista, 7, 8).
Jako przeglądarka internetowa wystarczy Internet Explorer 7.0 (lub nowszy), Mozilla FireFox 8.0 (lub nowsza), Safari, Chrome lub Opera oraz program Adobe® Acrobat® Reader do odczytu dokumentów w PDF.
-
7. Co w przypadku, gdy zajdą zmiany w prawie?
-
Nie musisz martwić się o aktualizację oprogramowania. Wszystkie zmiany i niezbędne modyfikacje, w tym przede wszystkim te prawne (np.: wynikające z Kodeksu Pracy) realizujemy my! Wszelkie tego typu zmiany zawarte są w opłacie abonamentowej - nie ponosisz więc żadnych dodatkowych kosztów!
Korzystasz więc z zawsze aktualnego rozwiązania bez konieczności długotrwałego procesu wdrażania modyfikacji w Twojej firmie.
-
8. Jak zmigrować dane do systemu?
-
Jeśli danych jest niewiele, możesz je wprowadzić samodzielnie. W przypadku większej ilości informacji, przekazujesz nam dane w postacji elektronicznej a my wprowadzimy je za Ciebie!