Funkcjonalność systemu
Biblioteka to repozytorium oraz system do zarządzania i publikacji dokumentów. Daje on możliwość udostępniania dokumentów z możliwością zatwierdzeniu ich przez przełożonych.
Pozwala również na weryfikację czy każdy z pracowników, do których skierowany był dokument, zapoznał się z nim.
System przechowuje wszystkie wersje poszczególnych dokumentów i umożliwia ich przeglądanie.
Funkcjonalność:
- publikacje dokumentów z potwierdzeniem zapoznania się lub bez,
- przechowywanie wszystkich wersji dokumentów,
- zatwierdzanie dokumentów przez przełożonych,
- możliwość tworzenia szablonów dokumentów (np.: faktur, umów, itp) z dowolnymi polami,
- przechowywanie plików różnego formatu,
- tworzenie intranetowych portali WWW przy użyciu edytora graficznego,
- zaawansowany system uprawnień do zawartości biblioteki.
Zakładka
Dokumenty pozwala na dostęp do struktury katalogów w której znajdują się dokumenty umieszczone w bibliotece. Zarówno widoczna dla użytkownika struktura katalogów, jak i dostępne dla niego pliki bazują na rozbudowanym systemie uprawnień.
Rodzaje katalogów dostępnych w module Biblioteka:

- uprawnienia nadawane na poziomie katalogów,

- uprawnienia nadawane na poziomie plików,

- uprawnienia mieszane (nadawane na poziomie katalogów i plików),

- katalog portalu intranetowego.
Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz na kolejnych stronach